loading...
گیلان کده
احد حمیدیان بازدید : 533 1395/12/13 نظرات (0)

زیردریایی کلاس کیلو نوعی زیردریایی نظامی با موتور دیزلی – الکتریکی است که اولین آنها در سال 1980 به خدمت نیروی دریایی شوروی درآمد. نام روسی مدل ابتدایی این زیردریایی پروژه 877 پالتوس بود که در اصطلاح بین المللی به کلاس Kilo شهرت یافته اند. در مجموع 57 فروند از این زیردریایی ساخته شده است.

احد حمیدیان بازدید : 498 1395/12/13 نظرات (0)

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری «اسپوتنیک» در گزارشی با بررسی 10 جنگنده برتر  جهان در قرن بیست و یکم پرداخت

احد حمیدیان بازدید : 488 1395/12/13 نظرات (0)

خبرگزاري مهر: سرپرست معاونت تشخيص و پيشگيري پليس فتا، براي در امان ماندن از سرقت هاي اينترنتي، همزمان با تعطيلات نوروزي و افزايش خريدهاي اينترنتي توصيه هايي را به شهروندان ارائه کرد.

 

سرهنگ عليرضا آذرخش گفت: نوروز بسياري از مسافران هنگام سفر از اينترنت رايگان هتل‌ها و مراکز تفريحي استفاده مي‌کنند؛ موضوعي که گر چه در نگاه اول نشاندهنده خدمات خوب است، اما در اين ميان عده‌اي سودجو به راحتي با استفاده از واي‌فاي رايگان دست به سرقت اطلاعات مسافران مي‌زنند.

 

وي با هشدار به مسافران نوروزي درباره جلوگيري از سرقت اطلاعات شخصي از طريق اينترنت رايگان، افزود: بسياري از هموطنان در ايام نوروز و در سفر، با لپ‌تاپ، تبلت يا گوشي هوشمند خود در هرکجا به اينترنت رايگان وصل مي‌شوند، اما غافل از اين‌که بسياري از هکرها از طريق همين اينترنت رايگان اقدام به سرقت اطلاعات شخصي افراد مي‌کنند. بيشتر هکرها در مراکز اقامتي بين راهي و توريستي با اينترنت‌هاي رايگان و بدون‌رمز عبور براحتي به اطلاعات افراد دسترسي پيدا مي‌کنند. به دليل همزماني استفاده چند نفر از يک دستگاه مجرمان نامريي براحتي سايت‌هاي ديده شده را مشاهده و دستگاه شما را هک مي‌کنند.

 

آذرخش درباره راه‌هاي جلوگيري از سرقت اطلاعات شخصي هنگام سفر، گفت: بهتر است تمامي اطلاعات مهم و شخصي خود را قبل از سفر در يک هارد يا فلش تخليه کرده و اين اطلاعات را همراه خود به سفر نبريد. همچنين اگر در طول روز قصد داريد از اينترنت باز و رايگان استفاده کنيد، روي دستگاه خود ديوار آتشين(فاير وال) را نصب کنيد.

 

سرپرست معاونت تشخيص و پيشگيري پليس فتا به مسافران نوروزي توصيه کرد: هنگام سفر براي لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه خود از رمزهاي ترکيبي و پيچيده مانند حروف، علائم و عدد استفاده کنند تا در صورت سرقت کسي نتواند به اطلاعاتشان دست يابد. همچنين بهتر است در هنگام سفر به جاي اعتماد و استفاده از اينترنت رايگان بدون رمز از بسته‌هاي اينترنت اپراتورها استفاده شود.

عرفان زادفلاح بازدید : 399 1395/11/08 نظرات (0)

به تازگی مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) خبرساز شده است و احتمال دارد که یک بار دیگر شاهد بروز یک بحران گسترده برای یکی دیگر از پرچمداران سامسونگ باشیم.

البته این مشکل عجیب هنوز واکنشی را از سوی سامسونگ به دنبال نداشته و گزارش آن تنها از سوی کاربران ارسال شده است. بنابراین نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که مشکل نمایشگر گلکسی اس ۷ اج نیز از آن دست مواردی است که حتی می‌تواند به اعلام فراخوان و آغاز یک جمع‌آوری عمومی دیگر منجر شود؛ اما فراموش نکنید که انفجار گلکسی نوت ۷... 

 

محراب رهبر بازدید : 513 1395/11/02 نظرات (0)

 

 ابعاد گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مشخص شد


امروز ابعاد احتمالی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس لو رفت. در این اطلاعات گفته شده که گلکسی S8 در اندازه‌ی ۱۴۰٫۱۴ در ۷۲٫۲۰ در ۷٫۳۰ میلی‌متر ساخته شده است. با توجه به این ابعاد مشخص شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ از گلکسی S7 کوچک‌تر و باریک‌تر است؛ اما صفحه نمایش بزرگ‌تری روی آن قرار گرفته که اندازه‌ی آن ۵٫۷ اینچ است. مدل معمولی گلکسی S7 یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی داشت. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 پلاس هم یک صفحه نمایش خمیده‌ی ۶٫۲ اینچی دارد و در ابعاد ۱۵۲٫۳۸ در ۷۸٫۵۱ در ۷٫۹۴ میلی‌متر ساخته می‌شود.  این مدل بزرگ‌تر و عریض‌تر از گلکسی S7 اج خواهد بود؛ اما صفحه نمایش مدل پلاس هم واقعا بزرگ است.

محراب رهبر بازدید : 401 1395/11/02 نظرات (0)

 

 Visual Studio برای مک عرضه می‌شود

مایکروسافت خبر از عرضه‌ی نرم‌افزار Visual Studio برای کامپیوترهای مک داده است. نرم‌افزار Visual Studio رابط گرافیکی اصلی کد نویسی مایکروسافت است. این موضوع اتفاقی بسیار بزرگ محسوب می‌شود، چون مایکروسافت پیش از این توسعه دهندگان را مجبور می‌کرد تا نرم‌افزارها را فقط برای پلتفرم خودش یعنی ویندوز بسازند و به همین دلیل هم ابزارهای کدنویسی را فقط برای ویندوز عرضه کرده بود. مایکروسافت اخیرا روی سرویس‌های ابری خود تمرکز زیادی کرده است و برنامه‌نویسی‌ها به جای اینکه روی سرورهای محلی انجام شوند، روی سرورهای ابری، مثل سرویس Azure مایکروسافت صورت می‌گیرند. با عرضه‌ی Visual Studio روی چند پلتفرم مختلف، مثل کامپیوترهای شخصی و مک، مایکروسافت این امکان را برای برنامه‌نویس‌ها فراهم می‌کند تا روی پروژه‌های خود با هر سیستم عاملی که می‌خواهند کار کنند.

محراب رهبر بازدید : 409 1395/11/02 نظرات (0)

 

 PlayStation VR به عنوان یکی از بهترین اختراعات سال ۲۰۱۶ شناخته شد


براساس انتخاب مجله تایم PlayStation VR در میان یکی از بهترین اختراعات سال ۲۰۱۶ قرار گرفت. هدست واقعیت مجازی PlayStation VR شرکت سونی کمی دیرتر از رقبایش یعنی HTC Vive و Oculus Rift راهی بازار شد. این هدست تفاوت‌هایی هم با رقبایش دارد از جمله اینکه صرفا برای کنسول PS4 طراحی شده است در حالی که دو هدست رقیب طراحی مناسب برای PC دارند. مجله تایم هر سال تعدادی از بهترین اختراعات را معرفی می‌کند؛ اختراعاتی که جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می‌کنند. امسال در میان این لیست چشم‌مان به PlayStation VR شرکت سونی خورد. تایم این هدست واقعیت مجازی را به عنوان یکی از بهترین اختراعات سال انتخاب کرده و ارزش زیادی برای انقلابی که این هدست در حوزه واقعیت مجازی ایجاد کرده قایل شده است.

محراب رهبر بازدید : 456 1395/11/02 نظرات (0)

 

 iOS 10.1.1 برای برخی آیفون‌ها مشکل باتری به وجود می‌آورد


هر به‌روزرسان جدیدی یکسری مشکلات به همراه دارد. این موضوع در iOS 10.1.1 هم دیده شده و برخی کاربران گزارش داده‌اند آیفونی که دارند پس از آپدیت به iOS جدید با مشکل باتری مواجه شده‌ است. کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که با نصب iOS 10.1.1 مصرف باتری بسیار زیاد شده و گوشی خیلی زود خاموش می‌شود. کاربران پس از شارژ مجدد مشاهده می‌کنند که گوشی همچنان ۳۰ درصد شارژ داشته؛ اما به یک‌باره خاموش شده است. یکی از کاربران هم گفته قبل از خواب گوشی ۸۰ درصد شارژ داشته؛ اما وقتی از خواب بیدار شده گوشی خاموش بوده و با شارژ کردن آن هم دیده که گوشی همچنان ۳۰ درصد شارژ دارد.

محراب رهبر بازدید : 465 1395/11/02 نظرات (0)

 

 HTC با هدست‌های واقعیت مجازی‌اش سر و صدای بلندی به راه انداخت


در حال حاضر سه هدست واقعیت مجازی Oculus Rift، HTC Vive و PlayStation VR نقش پررنگی در حوزه‌ی واقعیت مجازی ایفا می‌کنند. در این میان به نظر می‌رسد که استقبال از هدست واقعیت مجازی Vive شرکت HTC بسیار خوب بوده و این شرکت در حالی که شرایط بدی در بازار موبایل دارد، با شرایط خوبی در حوزه‌ی واقعیت مجازی روبه‌رو است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هدست‌ واقعیت مجازی شرکت HTC هم قیمت گران‌تری دارد و هم برای استفاده از آن باید کامپیوتر بسیار قدرتمندی داشته باشید.

محراب رهبر بازدید : 474 1395/11/02 نظرات (0)

 

 HP روی یک گوشی ویندوز فونی جدید کار می‌کند


شرکت HP تا این لحظه یکی از قوی‌ترین گوشی‌های ویندوز فونی دنیا با نام HP Elite X3 را ساخته است. محصولی که ماه گذشته راهی بازار شد و قیمت بالایی هم داشت و بیشتر مورد توجه طرفداران سر سخت ویندوز فون قرار گرفت. حالا به نظر می‌رسد که شرکت HP روی یک محصول ویندوز فونی دیگر هم کار می‌کند. شایعات جدید می‌گویند که این شرکت با همکاری مایکروسافت روی یک گوشی جدید کار می‌کند که در بهمن ماه معرفی خواهد شد.

تعداد صفحات : 40

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 828
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 871
  • باردید دیروز : 6,618
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7,489
  • بازدید ماه : 29,843
  • بازدید سال : 165,816
  • بازدید کلی : 12,102,453